Skip to content

Clikk inngår samarbeid med Slottsfjellfestivalen

Vi lever i en verden som er mer sosialt forbundet enn noen gang tidligere. Hvorfor? Fordi over halvparten av verdens befolkning er aktive på sosiale medier. Samfunnet vårt trives med deltakende kultur, som kan oversettes til millioner av nettforbindelser som opprettes hver dag.

Clikk gir i disse dager folket mulighet til å investere i selskapet gjennom folkeinvest.no. Mer info om kampanjen finner du her.

- Med det store og voksende antallet sosiale plattformer, applikasjoner og ulikt innhold som presenteres i forskjellige kanaler kan dette fremstå som både overveldende og utfordrende for mange, og det kan ofte oppleves som et stort kaos sier daglig leder Martin Kolbrek.

Clikk er en mobil- og webapplikasjon som hjelper personer, bedrifter og influensere å knytte kontakt og skape engasjement med deres kontakter, kunder og publikum gjennom en lenke, en QR-kode og en samlingsfeed. I denne feeden vises innhold fra blant annet Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest, og det jobbes stadig med flere. Man trenger ikke bruker i Clikk eller i de ulike sosiale mediene for å se innholdet.

Bilde2- I dag har selskapet et kommersielt klart produkt som enkelt kan skaleres til millioner av brukere over hele verden. For å få til dette, vil en viktig del av strategien fremover være å knytte til seg gode og solide distribusjonspartnere. Dette vil gjøres gjennom en spennende strategi med opsjonsprogrammer som skal rulles ut mot selskaper og influensere i løpet av 2022. Første avtalen er nylig inngått med hovedaksjonæren bak Slottsfjellfestivalen AS, Foynhaven AS, Focus Productions AS, Foyngården Drift AS sier daglig leder Martin Kolbrek.

Bilde4https://clikk.me/foynrestaurant // https://clikk.me/foynhagen // https://clikk.me/slottsfjell

- Avtalen med Slottsfjell og Foyn-konsernet gir oss en fantastisk mulighet for direkte eksponering mot alle våre tre brukersegmenter på en gang, sier daglig leder Martin Kolbrek.

- Clikk er et flott verktøy for besøkende restaurant- og festivaldeltakere som enkelt kan utveksle kontaktdetaljer med hverandre. For artistene som opptrer i Foynhagen og på Slottsfjellfestivalen gir Clikk økt eksponering av deres kanaler uten videre arbeid. Bedriftene får en dynamisk landingsside som enkelt oppdateres og gir muligheten til å drive trafikk på tvers av kanaler, samt konvertere et fysisk publikum til å bli et digitalt publikum. I tillegg gir den unike samlingsfeeden muligheten til å se og vise hva som legges ut i sosiale medier uten å ha konto i Clikk eller i de ulike sosiale mediene der innholdet er publisert, sier daglig leder Martin Kolbrek.

Som et ledd i videre finansiering og kommersialisering av selskapet lanserte Clikk nylig en kampanje på Folkeinvest som gir hvem som helst mulighet til å bli medeier, i det som de håper vil bli et internasjonalt teknologi-eventyr med utspring fra Vestfold.

- De som velger å investere vil være i godt selskap, da investorlisten til Clikk også inkluderer kjente navn som blant Richard Urbanski og Fredrik Urbanski i TTC Invest og Edvin Austbø i Alden AS (begge store og langsiktige aksjonærer i Nordic Semiconductor), John Helge Fjellheim i Rabakken Invest AS (salgs-/markedsansvarlig og medaksjonær i mange suksessfulle tech selskaper deriblant Chipcon (kjøpt av Texas Instruments) og Energy Micro (kjøpt av Silicon Labs)), såvel som investeringsfelleskapet MTI Startup som har gjort en rekke startup- og teknologiinvesteringer de siste årene, sier daglig leder Martin Kolbrek.

- Vi mener nå det er av stor verdi å få med seg folket på eiersiden, i det som nå er et kommersielt klart produkt som forhåpentligvis skal ta markedet med storm. Vi leverer en tjeneste de aller fleste kan få bruk for, enten det er i privat- eller jobbsammenheng – det er derfor viktig å få med folket som ambassadører og medeiere i den videre utviklingen av selskapet, sier daglig leder Martin Kolbrek.


Clikk AS kjører i disse dager en emisjon gjennom Folkeinvest. Les hele investeringstilbudet her

Les mer her